nackspäärrr!!!



god morgon!

det känns som jag har nackspärr och försöker förstå hur det har kommit..men sen kom jag på att jag vaknade med att jag låg med huvudet vid ändan av sängen och benen rakt upp på vägen...så det är nog bara en vanlig " sov skada"...jag måste börja filma mig själv när jag sover för jag vill jätte gärna se hur FAN jag hamna sådär alltså!

idag är det lördag.
tänkte ta en snabb frukost och sen städa, för imorgon kommer mami och papi hit, det blir packa och städning hela dagen lång.
kan bli sjukt jobbigt och tråkigt, men.. det är sånt som behövs.

nu ska jag försöka ta mig ur sängen och slänga i mig en frukost.

kvällens planer är oplanerade men jag har iallafall 2 st bacardi breezer på kylning så något ska väl kunna hända! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0