komsi komsi



herregud vad gott det var med tacos!!!
jag är en riktig tacos människa..ska nog slänga i mig lite mera nu, hehehehe.

jill visade mig nog veckans roligaste klipp idag, jag kunde inte sluta skratta haha.

nu sitter jag och översätter spanska låtar, jag måste ju faktiskt veta vad jag sjunger när jag åker ner till spanien, pinsamt om jag sjunger om något väldigt opassande och jag ser helt nöjd ut...nej det är nog en bra idé haha.
kan ju bli lite fel annars...

btw så har jag jobb den 8; e maj på Dahlins, oxelömarknad, CASHIING!
och jag börjar med inskolningen direkt när jag kommer hem, så på tisdag börjar jag min sista del av " spanien planeringen", alltså att samla in pengar!!


förresten, skulle inte ni vilja mumsa lite på honom??




Kommentarer
Postat av: Jill

haha. Kolla brännan vid shortskanten då? Hur rolig måste inte han se ut utan shorts :P hahaha

2010-04-13 @ 19:08:46
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0