jobb



vilken härlig kväll!

var hos frida med brandt, chillade som vanligt, det är de ända som görs nu för tiden.

nästa lördag jobbar jag till 19.00 sen blir det ALL in,eftersom det är oxelömarknad.
kan bli riktigt bra och kul!

imorgon jobbar jag från 15.00 - 21.00, första kvällen, har hört att det är stressigt, men förhoppningsvis går det bra. Än känner jag mig inte så där jätte säker, men förhoppningsvis blir jag det efter fredag, då min inskolning är slut.
pratade med frida också, jag tror jag har skrämt upp henne rejält, jag kan bara tänka mig hur det ska gå för henne. HAHA.
kan bli kul att se!

nu blir det film och receptjagande!

Kommentarer
Postat av: Jill

ja, dom va riktigt goa! :D

Den nya tjejen har inte varit här ute alls. Hon flyttade in med pojkvän och hund. Så dom hänger väll där. Det är lite tråkigt,

2010-04-29 @ 13:03:04
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0