i´d rather be with you



jousha radin, lyssna och njut.
brukar inte lyssna på sån musik egentligen, men..denna funkar faktiskt!

hm nu då.
jag ligger i sängen och taggar inför skolan imorgon.
elva ska vi träffas.

efter det ska väl jag och linn hem till henne, vi ska göra lite kakor tror jag, muy bien!

det ända jag vill just nu är att kunna betala resan.
jag vill betala dessa 1.100 kr så DET är gjort.
men på tisdag får jag mina pengar så då ska dom in.
sen ska jag spara ALLA mina pengar så jag kan betala i juni, jag har räknat ut alltihoppa hur många gånger som helst, så det blir skit bra.

kasst bara, att nu när jag gick in på " min sida" på ving, där stod det " 112" dagar kvar till utresa...
ALLTSÅ SUCK!!!!
det är ju AS länge!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0