home sweet(?) home



vilken sick feeling jag har.
jag kom nästan precis hem och har nästan precis lagt mig i sängen.
ALLT ser precis ut som det alltid gjort i mitt rum.
gamla flickrummet liksom.

det är så konstigt, det är som att man verkligen har avslutat något, men..samtidigt inte.
jag kommet träffa allihoppa igen och..detta är början på något jag längtat efter i 2 jävla månader.

imorgon börjar allt.
då är det nästan precis 3 månader kvar till P.R, CRAZY liksom.



som sagt imorgon börjar galenskaperna tänkte jag skriva, men från och med imorgon kommer jag ha fullt upp varje dag och det känns sjukt kul!!

morgondagen består av att gå upp klockan sju, packa ur släpkärran, åka till Dahlins ( ett av mina jobb), åka till farmor och farfar och sen träffa alla vänner igen.
och på tisdag börjar jag klockan sju med inskolning hos mamma.

jaa, nu ligger jag här igen alltså.
mitt rum som otroligt nog alltid kommer finnas kvar, jag har saknat min 1.20 säng måste jag också meddela, haha.
men usch vad jag inte tänkte på att jag skulle sakna kalmar, lite bitterljuvt så där.
stackars dom som bott där i 3-4 år och ska åka hem,  haha så sitter jag här och gnäller, jag har vara varit borta i 8 månader haha.
nej någon måtta får det vara.

men, jaa, jag säger bara; LETS GO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0