happiness


jag längtar till att få;

sitta på balkongen och dricka bacardi breezer i solnedgången med musik i bakgrunden
gå ner till stranden och doppa sig i det härliga blåa vattnet
sitta på en reasturang och äta god mat, och inse att det är DÄR man kommer leva ett tag.
ta dagen som den kommer, inge stress, utan harmoni.
kunna ta en kvällspromenad på stranden.
bli brun och kunna ha sommarkläder året om.
festa tills solen går upp och det är OKEJ.
jobba och träffa nya människor varje dag.
åka katamaran och se delfiner
andas in den oerhört härliga spanien luften.
äta färsk frukt.
oroa mig över om kycklingen är bra eller inte.
få prata spanska.
göra sig iordning och kunna gå ut klockan 2 på kvällen och inse att kvällen kommer bli grym.
ligga vid poolen hela dagen utan att röra en fena.
kunna ta ett morgondopp i poolen och ligga i solen och sola sig brun.
känna värme.
bada i blått härligt vatten.
åka på kamel safari i bergen




28: e juli.

Kommentarer
Postat av: Jill

Åååh, jag med!! jag vill också exakt samma saker! Längtar!

2010-04-15 @ 20:32:43
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0