fredag



god morgon!

såg att det tydligen regna/snöa hemma så jag kunde inte låta bli att flina lite, här lyser solen mellan molnen, så det är ju ganska bra!

idag ska jag testa en ny springtur, på 6 km, vi får se hur det går, men förhoppningsvis får det bra!
ikväll blir det grillning hos jehona, ska bli ruskigt kul att få gå ut och träffa lite folk eftersom det är lite " fängelse" känsla på detta huset, blir inte att man går ut så mycket just nu, haha.

imorgon ska jag omboka resan, det blir sista gången sen betalar jag på fredag.
ska bli jäääävligt skönt och i maj kommer the tickets, kommer kännas skapligt skönt med dom i handen alltså.

njae, lite frukost på detta och sen löpning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0