dagarna går..



nu har jag gått och inte gjort ett SKIT i två månader.
jag har gått här och VÄNTAT på att något ska hända, men ingenting har hänt.

jag vill ta saken i egna händer nu och boka resan så jag har något slags bevis på att jag verkligen SKA ner.
nästa tisdag får jag mer pengar och då bokar jag på en gång när jag fått in pengarna på kontot.

1000 kr i bokningsavgift och resterande pengarna i juni.
10.000 kr går resan på, allt som allt.
flyg, transfer, frukost och städning 5 dagar i veckan.
22 dagar har jag på mig att hitta ett jobb, 22 långa härliga dagar!
nemas problemas, det kommer gå jätte bra!

nu väntar jag dock bara på att få åka hem och tjäna ihop fickpengar.
jag orkar verkligen inte sitta kvar här i kalmar och inte göra ett SKIT.

i två månader har mitt liv stått stilla, det är alldeles för länge.
nu vill jag hem och jobba och börja ladda på riktigt inför spanien 2010.

3 månader kvar, det går fort!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0