citron vatten



hola!

jag sitter här med citronvatten brevid mig och klunkar i mig det.
ända sen jag såg en artikel om hur bra citron är mot kroppen så pressar jag verkligen citroner haha.

jag läste att citroner är bra mot:

baksmälla
celluliter
akne
huvudvärk
näsblod
eksen
dålig andedräkt och mycket mycket mera.

så, MER CITRON ÅT FOLKET!!!!!

nu så.
jag har vart ute på en powerwalk, packat i lite glas och tallrikar, fått lite sol på mig ( blir mycket c-vitamin för mig idag! )
och försökt tagit bort alla schampoo fläckar på duschdörrarna, haha.

nu sitter jag här, med citron vatten som tidigare skrivit och undrar vad som händer.
nada.

jag vill hem nu!!

förresten så har jag 3 jobb hemma nu haha.
ja, pengar kommer jag iallafall ha med mig ner till P.C !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0