aprilaprilapril



ohhoj!

denna månad flyttar jag hem igen, skapligt skönt!
tiden jag bor hemma ska jag jobba, umgås med dom som alltid funnits där för mig och jag ska ladda som fan till flytten till spanien.

funderar på att köpa kort på hyllan.
herregud vad jag saknar oxelösund härliga ramdalen, jag avskyr verkligen friskis och svettis..det är ingenting för mig.
som linn sa " det är fan inte kul att gå på ett pass och se att instruktören är en gammal kärring med för tajta cykelbyxor" eller något sånt, men jag förstår henne, det blir man verkligen inte pepp av!

igår hade vi påskmiddag här i korridoren, det var jag, patrik, jill och fatima.
SJUKLIGT mycket mat och sjuukt god efterrätt jill hade fått till!

hon får gärna bli min personliga kock om hon vill..fick smaka av hennes goda tonfisksallad också.
Ja, vissa har inga problem med att laga mat..medans andra ( jag) knappt kan laga köttbullar och pasta.

har också känt av äckliga saker här i korridoren, speciellt mitt rum.
det är någon/något här inne på nätterna..typ.
kanske någon ande? inte vet jag men min puls går upp sjukt mycket på nätterna och min vänstra sida darrar som fan.
jag brukar aldrig ha problem med att sova annars, men nu dom 3 sista nätterna har det varit kusligt.
jaja, bara det är en snäll ande så är det inga problem, kansk har han lite pengar till mig också?

då skulle jag bli glad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0