<3



en riktigt bra avslutning på " livet som student".

jag kommer självklart sakna allt som hör med kalmar och speciellt allt som har med falkenbergshuset att göra.
har träffat sjukt underbara människor som har påverkat mig stort.
kommer bära med mig massa minnen i framtiden och jag kommer sakna allihoppa som fått mig att må bra.
Jag tror dessa människor kommer komma långt i framtiden och jag önskar dom ALL lycka.

Jag hoppas jag kommer få träffa allihoppa igen nångång, det hoppas jag verkligen.

i 8 månader blev jag kvar här, och jag är så oerhört glad över att jag kom ner hit.
Om jag inte skulle kommit ner hit skulle jag aldrig kommit på vad som gör mig glad eller lycklig.
Jag är verkligen supernöjd över allt!!
MEN nu är det dags att ladda kroppen med sömn inför morgondagens städning och packning.

kvällen spenderades på harrys med massor av cocktails och toast.

Kalmar var en " etapp" och nu är det vidare till nästa, där det handlar om att ladda upp för PUERTO RICO , där jag kommer leva mitt liv och ha så kul som det bara går.
JILL och jag kommer visa spanjorerna vad vi svenskar går för och det gör vi på vårat sätt, haha.

om 3 månader åker jag, jag har 3 månader på mig att ladda upp med massvis med energi och pengar, och kan nog inte vara gladare än vad jag är nu, allt känns så FÖR JÄÄÄÄVLA bra, och ingen kan ta det ifrån mig.

Ja, det var nog allt från mig denna lördagskväll.
Sov gott.



Denna tös kommer vara nere på Gran canaria när jag flyger ner.
Hon ska plugga i huvudstaden Las palmas som ligger ca 1 timma med buss från mig.
Jag kan lova er att det kommer bli många crazy kvällar/nätter med jill.

Jill; TAGGA FÖR SNART KÖÖÖR VII!

Kommentarer
Postat av: Jill

jaaa!!! jag laddar tusan!! Vi kommer att hinna med sjukt mycket galenskaper på 6 månader :D

2010-04-25 @ 21:06:24
URL: http://jilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0